فایل ورد word مقاله تأثير مالکيت فکري و مالکيت صنعتي بر بازاريابي داخلي و صادرات محصول

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word مقاله تأثير مالکيت فکري و مالکيت صنعتي بر بازاريابي داخلي و صادرات محصول دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word مقاله تأثير مالکيت فکري و مالکيت صنعتي بر بازاريابي داخلي و صادرات محصول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله تأثير مالکيت فکري و مالکيت صنعتي بر بازاريابي داخلي و صادرات محصول،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word مقاله تأثير مالکيت فکري و مالکيت صنعتي بر بازاريابي داخلي و صادرات محصول :


تعداد صفحات : 7

مالکیت فکری در واقع حقوق قانونی مربوط به فعالیت های ذهنی و فکری در زمینه های مختلف صنعتی، علمی، ادبی و هنری است و به دو بخش مالکیت صنعتی و حق انحصاری اثر (کپی رایت) قابل تفکیک است. مالکیت صنعتی دربر گیرنده حقوق قانونی مربوط به دارایی های فکری نظیر اختراع ثبت شده، اختراعات کوچک، طرح های صنعتی، علائم تجاری، رازهای تجاری و ... است این نوشته در پی بررسی این حقوق در بازاریابی استدریافت متن کامل

لینک کمکی