فایل ورد word مقاله پارادايم‌هاي اندازه‌گيري عملکرد فعاليت‌هاي بازاريابي سازمان‌ها

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word مقاله پارادايم‌هاي اندازه‌گيري عملکرد فعاليت‌هاي بازاريابي سازمان‌ها دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word مقاله پارادايم‌هاي اندازه‌گيري عملکرد فعاليت‌هاي بازاريابي سازمان‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله پارادايم‌هاي اندازه‌گيري عملکرد فعاليت‌هاي بازاريابي سازمان‌ها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word مقاله پارادايم‌هاي اندازه‌گيري عملکرد فعاليت‌هاي بازاريابي سازمان‌ها :


تعداد صفحات : 18

پارادایم، به عنوان دید مشترک گروهی از دانشمندان یک رشته علمی نسبت به جهان تعریف و مبنایی برای جهت‌گیری تحقیقات در هر رشته علمی محسوب می شود. کوهن، پارادایم را به صورت الگویی می داند که به حفظ و استمرار یک سنت علمی کمک می‌کند. این مقاله به بررسی پارادایم‌های اندازه‌گیری عملکرد فعالیت‌های بازاریابی و تحلیل عوامل موثر در روند این پارادایم‌ها تمرکز دارد. شناسایی و تحلیل تغییرات پارادایم‌های اندازه‌گیری عملکرد فعالیت‌های بازاریابی می تواند تاثیر قابل توجهی در افزایش نقش بازاریابان در تنظیم استراتژی کلی شرکت داشته است چرا که یکی از مهم‌ترین دلایل عدم توجه کافی نسبت به واحد بازاریابی در برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت شرکتها، ناتوانایی بازاریابان برای تعیین و اندازه‌گیری سهم خود در تغییرات ارزش شرکت می باشد. علاوه بر این در محیط کسب و کار امروزی شرکت‌ها برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار بیش از هر زمان دیگری نیازمند بکارگیری مجموعه‌ای از دارایی‌های نامشهود مانند توانایی‌های بازاریابی می باشند. در نتیجه معرفی پارادایم‌های اندازه‌گیری عملکرد فعالیت‌های بازاریابی و تحلیل روند تغییرات آن می تواند در انجام اثربخش وظیفه ارزیابی عملکرد بازاریابی به مدیران کمک نماید. به طور کلی نتایج به دست آمده از این پژوهش نشان می دهد که با گذشت زمان و به دلیل ناکارامدی پارادایم‌های مالی در اندازه‌گیری تمامی ابعاد فعالیت‌های بازاریابی شرکت، پارادایم‌های مبتنی بر ارزش (مالی محور و مشتری محور) اهمیت بیشتری در اندازه‌گیری عملکرد واحد بازاریابی یافته‌اند.دریافت متن کامل

لینک کمکی