فایل ورد word مقاله کارآفريني و رهبري در بازاريابي توليدات هنري

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word مقاله کارآفريني و رهبري در بازاريابي توليدات هنري دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word مقاله کارآفريني و رهبري در بازاريابي توليدات هنري  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله کارآفريني و رهبري در بازاريابي توليدات هنري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word مقاله کارآفريني و رهبري در بازاريابي توليدات هنري :


تعداد صفحات : 10

کارآفرینی و رهبری به یکدیگر پیوسته‌اند. یک کارآفرین برای موفقیت باید از مهارت‌های رهبری نیز برخوردار باشد. رهبری به معنی توانایی در نشان دادن مسیر و جلب نظر سایر افراد به پیروی است. کارآفرینی مستلزم توانایی انتخاب هدف و تهیه و گردآوری منابع لازم برای رسیدن به آن هدف است و اجرای آن نیاز به فردی خلاق دارد که بتواند بهتر از دیگران و حتی مغایر با روش‌های متداول، کارها را انجام دهد. این مسئله در مورد محصولات هنری به چه معنی است؟ در زمینه بازاریابی چه مفهومی دارد؟ و به طور خاص در مورد مؤسساتی مانند موزه‌ها، تئاترها و ارکسترهای بزرگ یا سمفونیک چگونه است؟
بازاریابی محصولات فرهنگی دارای ویژگی‌هایی است که نیاز به تجزیه و تحلیل کارآفرینی و رهبری در بازاریابی محصولات هنری دارد. این ویژگی‌ها کدامند و چه مضامینی برای سایر جنبه‌های بازاریابی دارند؟ هدف این مقاله پاسخگویی به این پرسش‌هاست. بدین منظور ابتدا بازاریابی تولیدات هنری تعریف می‌شود و پس از آن وجوه خاص رفتار مصرف کننده در حوزه فرهنگ تجزیه و تحلیل خواهد شد. نتایج این تجزیه و تحلیل منجر به ارائه راه‌کارهایی برای کارآفرینی و رهبری در انجام وظیفه تعیین علامت تجاری و تثبیت آن خواهد شد و در نهایت با بحثی پیرامون عوامل مرتبط با تکنولوژی و سیستم‌های اطلاعاتی نتیجه‌گیری به عمل خواهد آمد.دریافت متن کامل

لینک کمکی