فایل ورد word مقاله تعيين عوامل مؤثر بر تأثير گذاري تبليغات دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word مقاله تعيين عوامل مؤثر بر تأثير گذاري تبليغات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله تعيين عوامل مؤثر بر تأثير گذاري تبليغات،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word مقاله تعيين عوامل مؤثر بر تأثير گذاري تبليغات :
تعداد صفحات : 7
نظریهپردازان، تبلیغ را شکل کنترل شده ای از ارتباطات میدانند که افراد را مجاب میکند نسبت به خرید کالا و یا دریافت خدمت خاصی، تصمیم گیری کنند. در دنیای صنعت و تجارت، چنانچه سازمان، بنگاه و یا موسسه ای برای کالا و خدمات خود تبلیغ نکند و یا تبلیغهای آنان اثربخشی لازم را نداشته باشد، نتیجه ای جز ورشکستی نخواهد داشت؛ لذا نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که صرف انجام تبلیغات تضمینی برای رسیدن به هدف اساسی سازمان نخواهد بود، چرا که تبلیغهای غیر اثربخش، تنها منجر به هدر رفتن زمان و هزینه خواهد شد و به ضرر سازمان و بنگاه تمام میشود. هدف این تحقیق بررسی عوامل موثر بر تأثیرگذاری تبلیغات میباشد. بدین منظور عواملی همچون عوامل مربوط به تبلیغ، عوامل محیطی و عوامل مربوط به مخاطبان در اثربخشی تبلیغات مورد بررسی قرار گرفتهاند.دریافت متن کامل
