فایل ورد word مقاله تبيين بازاريابي تراکنشي (مباني، مدلها و نحوه اجرا) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word مقاله تبيين بازاريابي تراکنشي (مباني، مدلها و نحوه اجرا) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله تبيين بازاريابي تراکنشي (مباني، مدلها و نحوه اجرا)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word مقاله تبيين بازاريابي تراکنشي (مباني، مدلها و نحوه اجرا) :
تعداد صفحات : 13
« از سال 2020حجم دانش بشر، هر 70 روز دو برابر میشود»، این گفته پیتر دراکر در کتاب چالشهای مدیریت در سده 21 افکار انسان را دچار شوک فلسفی در مورد سرعت تغییرات میکند. مهم ترین عامل تغییرات در گذشته فناوری بوده و برای آینده، آرمان فناوری نزدیک شدن به رفتار اجتماعیِ انسان است؛ یعنی با همه تلاش فناوران برای دسترسی به هوش و احساس انسانی هنوز چیزی جایگزین روابط انسانی و هوش هیجانی آن نشده است. روابط انسانی از مجموعه نمادهایی است که به تکنولوژی به عنوان ابزار نگاه و از آن برای تسهیل و ترفیع نحوه ارتباطات استفاده میکند. برای همگامی با تغییرات که بازار و عناصر بازار را نیز در برمیگیرد، پارادایم و فلسفههای بازاریابی نیز در حال تغییر است. بازاریابی بعد از گذر فلسفی به بازاریابی اجتماعی به عنوان سامانه ارتباطی جامعه و ترکیبی از روابط انسانی مطرح شده و برای استفاده بهتر از شاخصه اجتماعی به دنبال افراد و فناوریهایی است که سرعت انتشار اطلاعات محصول و خدمات را با سرعت تغییر، همسان سازد؛ از اینرو رویکرد نوین در این مسیر دستیازی به تعابیری است که نقش روابط انسانی در آن پر رنگتر باشد.
در این راستا، اصطلاحاتی چون؛ بازاریابی دهان به دهان، ویروسی، اثرگذار، خیابانی و مبلغانه، به عرصه ادبیات بازاریابی پا نهاده اند و شاخ و برگ گرفتهاند. با همه این تفاسیر در این مقاله سعی براین است یکی از تعابیری که تاکنون کمتر در ادبیات بازاریابی در ایران مورد توجه بوده و نقش مهمی در بازاریابی اجتماعی داشته است، تشریح گردد و مبانی، شاخصهها، تمایزات، مدلها و نحوه اجرای آن تبیین شود. از این تعبیر جدید به خاطر توجه ویژه به ارتباطات و ستارههای ارتباطی و همگامی ظهورش با فناوریهای نوین با عنوان بازاریابی تراکنشی نام برده میشود.دریافت متن کامل
