فایل ورد word مقاله بــــرنــــد شــــخصـي دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word مقاله بــــرنــــد شــــخصـي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله بــــرنــــد شــــخصـي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word مقاله بــــرنــــد شــــخصـي :
تعداد صفحات : 6
آیا تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که چرا میگویند فلانی نان اسمش را میخورد یا فلانی در فلان حرفه اسم در کرده است و پولش از پارو بالا میرود و اینکه چرا عدهای بیکارند و از بی پولی مینالند، درحالیکه عدهای وقت سر خاراندن ندارند. آیا تا به حال دقت کردهاید که چه چیزی باعث میشود تا از یک فروشگاه خاص خرید کنید، و یا از فرد یا شرکتی خاص خدمات بگیرید و اینکه چرا وقتی اتومبیلتان خراب میشود به یک تعمیرکار خاص مراجعه میکنید آیا تا به حال کمی تأمل کردهاید که چرا با آنکه در نزدیکی خانهتان یک آرایشگاه وجود دارد، به آرایشگاهی در چند خیابان آن طرف تر میروید و یا چرا یک وکیل خاص را انتخاب میکنید یا اینکه چرا فلان خیاط را انتخاب کردهاید آیا تا به حال به این اندیشیدهاید که چه چیزی باعث میشود تا یک فارغالتحصیل دانشگاهی در یک مصاحبه استخدامی رد و دیگری با شرایطی مشابه تایید گردد.
آیا تا به حال برایتان این سوال پیش نیامده است که واقعاً چه عاملی باعث میشود تا در بازار کار، عدهای موفق باشند و عدهای شکست بخورند چرا این روزها صاحبان صنایع و سرمایه دیگر حاضر نیستند یک نفر را به طور مادامالعمر استخدام کنند و چرا درحالیکه تعداد زیادی از مردم از نداشتن امنیت شغلی در هراسند، عدهای دیگر هیچ دغدغهای از این بابت ندارند
بازاریابی منابع انسانی حوزه جدیدی است که به مطالعه این امر میپردازد. بازاریابی منابع انسانی به مطالعه بازار سرمایه انسانی و عوامل موثر بر استخدام شدن یا استخدام کردن یک فرد میپردازد. «برند شخصی» یکی از نظریه های جدید این حوزه نو است که بیان میکند افراد نیز دارای برند هستند و این برند در ایجاد فرصتهای شغلی و پیشرفت شغلی افراد فوقالعاده اثرگذار است. برند شخصی به شما نشان میدهد که رییس یک اداره، سرپرست یک بخش در یک کارخانه تولیدی، فروشنده یک فروشگاه، بازاریاب یک شرکت، کارمند یک اداره دولتی، یک وکیل، یک پزشک، یک معلم، یک فارغالتحصیل دانشگاهی، یک کارگر ساختمانی، یک سیاستمدار، یک استاد دانشگاه و به عبارتی صاحبان تمام حرفهها و مشاغل دارای یک برند هستند. این برند به مشاغل افراد که به خود افراد یا همان صاحبان مشاغل، اختصاص دارد. این مقاله از نوع مقالات علمی مروری است که با هدف توسعه و کاربرد مفاهیم بازاریابی منابع انسانی در اقتصاد و بازار کار ایران، به بررسی ادبیات این موضوع میپردازد.دریافت متن کامل
