فایل ورد word مقاله بازاريابي ويروسي دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word مقاله بازاريابي ويروسي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله بازاريابي ويروسي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word مقاله بازاريابي ويروسي :
تعداد صفحات : 9
امروز، گسترش تکنولوژیهای ارتباطی و کاربرد روزافزون آنها در امور تجاری، تاثیرات شگرفی بر بازاریابی کالاها و خدمات دارد. در این میان اینترنت، یکی از رسانههایی است که روند اجرایی شیوههای تجاری، بویژه بازاریابی را تحت تاثیر فراوان قرار داده و حوزههای جدیدی در این رشته نظیر تجارتالکترونیک، تبلیغات آنلاین، بازاریابیالکترونیک و غیره ایجاد کرده است. فایل ورد word مقاله بازاريابي ويروسي یکی از بخشهایی است که همگام با سایر بخشهای بازاریابی از اینترنت تاثیر پذیرفته و بیشترین انطباق را با آن داشته است. فایل ورد word مقاله بازاريابي ويروسي، اصولا یک استراتژی بازاریابی است که افراد را برای انتقال یک پیام بازاریابی به سایرین تشویق مینماید. این استراتژی برای اجرا متکی بر 6 اصل است که عبارت انداز: 1-ارائه کالاها و خدمات رایگان 2- ارائه امکاناتی برای تسهیل انتقال پیامها به دیگران 3- در نظر گرفتن سهولت گسترش برنامهها از مقیاسی کوچک به دامنهای بزرگ 4- بهرهبرداری از برانگیزانندهها و الگوهای رایج رفتاری 5- استفاده از شبکههای ارتباطیموجود و 6- بهرهمندی از مزایای ناشی از منابع در اختیار دیگران. آنچه افراد به عنوان فایل ورد word مقاله بازاريابي ويروسي مطرح مینمایند، در واقع، جنبههای مختلف یک پدیده واحد است که در قالب اهداف گوناگون و با استفاده از مکانیسمهای مختلفی عمل مینمایند. بهطور کلی فایل ورد word مقاله بازاريابي ويروسي مبتنی بر پنج نوع ویروس ارزشی، حیاتی، چرخشی، ترغیبی و تخریبی است و برای اجرای برنامههای خود از سه مکانیسم (ارسال نامه الکترونیک برای یک فهرست، قرار دادن پیام در وب سایت اینترنتی، قرار دادن یک پیام بازاریابی در متن نامه های الکترونیک) استفاده مینماید. با درنظر گرفتن شرایط اجرایی هر یک از برنامههای فایل ورد word مقاله بازاريابي ويروسي، مبتنی بر شواهد و داستانهای موفقیت بسیاری از شرکتهای استفاده کننده، این ابزار میتواند نقش مؤثری در بازاریابی الکترونیک شرکتهای ایرانی ایفاء نماید. براین اساس، مقاله حاضر تلاش میکند به معرفی ابعاد مختلف فایل ورد word مقاله بازاريابي ويروسي بپردازد.دریافت متن کامل
