فایل ورد word مقاله اندازه گيري ارزش بازاريابي دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word مقاله اندازه گيري ارزش بازاريابي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله اندازه گيري ارزش بازاريابي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word مقاله اندازه گيري ارزش بازاريابي :
تعداد صفحات : 7
با توجه به رشد پیچیدگی صحنه کار و اقتصاد، فشار بدون وقفه مالی بر شرکتها و محیط چالش برانگیز اقتصادی، مدیران بازاریابی میکوشند تا از ابزارهای جدید رسانه ای استفاده مطلوب به عمل آورند و میزان اثرگذاری این ابزارها را با استفاده از روشها و ابزارهای تحلیل داده اندازه گیری کنند. البته اکثر این مدیران پیشرفتهایی کردهاند. اما 5 پرسش اساسی وجود دارد که اینان میباید نسبت به آنها پاسخگو باشند. این پرسشها که در مقاله حاضر مطرح میشوند در راستای افزایش اثربخشی سرمایهگذاریهای بازاریابی حرکت میکنند. مدیران بازاریابی ناچارند بر مسائل ملحوظ در این پرسشها مسلط باشند و همنوایی مدیران ارشد در این زمینه را نیز حاصل کنند. این امر به مراتب مهم تر از به خرج دادن وسواس در مورد دقت و صحت ابزارهای اندازهگیری است.دریافت متن کامل
