فایل ورد word مقاله اقتراح: فروش و بازاريابي در شرايط رکود و بحران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word مقاله اقتراح: فروش و بازاريابي در شرايط رکود و بحران دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word مقاله اقتراح: فروش و بازاريابي در شرايط رکود و بحران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله اقتراح: فروش و بازاريابي در شرايط رکود و بحران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word مقاله اقتراح: فروش و بازاريابي در شرايط رکود و بحران :


تعداد صفحات : 10

در اقتصاد کلان، کاهش مستمر در فعالیت های‌ عمومی کسب‌وکارها را کسادی می نامند. سه نیم‌فصل یا دو نیم سال پی در پی کاهش درآمد ناخالص داخلی ایجاد می شود و در این دوران است که کاهش معنی دار در چهار عامل تولید، درآمد، اشتغال و تجارت در اقتصاد ایجاد می شود. این دوره معمولاً حداقل بین 6 ماه تا یکسال است. رکود نیز در اقتصاد به دوره کسادی طولانی گویند که در چرخه اقتصادی دره بین دو قله رونق اقتصادی را رکود می دانند.
اینکه شما در دوره رونق اقتصاد خوب بفروشید و احساس کنید بازاریابی خوبی داشته اید خیلی کار عجیبی نبوده است، هنر مدیران فروش و بازاریابی در شرایط رکود و بحران است که خودش را نشان می دهد. در این شرایط چه باید کرد؟ شما به عنوان مدیر بازاریابی و فروش و یا مشاوره این حوزه چه خواهید کرد و یا چه توصیه ای به مدیران خواهید داشت؟دریافت متن کامل

لینک کمکی