فایل ورد word مقاله بـــازاريـــابي با اهــداف خيـــريه دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word مقاله بـــازاريـــابي با اهــداف خيـــريه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله بـــازاريـــابي با اهــداف خيـــريه،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word مقاله بـــازاريـــابي با اهــداف خيـــريه :
تعداد صفحات : 6
با افزایش رقابت در بازار داخلی و ورود شرکتهای مختلف در یک حوزه از بازار، دیگر روشهای بازاریابی سنتی جوابگوی شرکتها نبوده و تاثیر چندانی ندارند. در همین راستا شرکتهایی که به مسئولیتهایشان در قبال جامعه و محیط، و به مفاهیمی نظیر: اهداف خیریه، حفظ حقوق کارکنان و مردم توجه میکنند، بیشتر مورد توجه مصرفکنندگان قرار میگیرند. بههمین دلیل است که مبحثی تحت عنوان بازاریابی با اهداف خیریه یا همان (Cause Related Marketing(CRM چند سالی است که مورد توجه شرکتهای مطرح جهان قرار گرفته است و آنها به هر طریقی سعی دارند تا خود را شرکتی نشان دهند که فقط به فکر سود خود نیست . نتایج این تحقیق نشان میدهد که این شیوه بازاریابی منافع اقتصادی قابل توجهی را برای جامعه فراهم می آورد، به علاوه نقش عمده ای را نیز در افزایش فروش و شهرت شرکتها دارد و موجب تقویت نگرشها و افزایش وفاداری مشتریان به نام تجاری شرکت و در نهایت افزایش سود شرکت می گردد. ما در این تحقیق برآنیم که ضمن تشریح کامل این شیوه بازاریابی به بررسی تاثیرات آن بر قصد خرید مصرف کنندگان بپردازیم.دریافت متن کامل
