فایل ورد word مقاله بـررسي جايگاه و اهميت برند حلال در بازارهاي بين المللي دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word مقاله بـررسي جايگاه و اهميت برند حلال در بازارهاي بين المللي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله بـررسي جايگاه و اهميت برند حلال در بازارهاي بين المللي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word مقاله بـررسي جايگاه و اهميت برند حلال در بازارهاي بين المللي :
تعداد صفحات : 8
قرآن کریم در آیات بسیاری به اهمیت مال پرداخته و به انواع برخوردهای انسان با مال اشاره کرده است، و در برخی آیات مردم را تشویق و دعوت میکند که از مال پاکیزه و حلال استفاده کنند و به حرام روی نیاورند. از اینرو، میتوان اذعان داشت که بدون تردید یکی از مهمترین موضوعاتی که بر اقتصاد جهانی تأثیر مستقیم گذاشته است، ًنشان حلالً یا ًبرند حلالً در کالاهای مصرفی بهویژه مواد غذایی در بین مسلمانان جهان است. امروز، دولتها به اهمیت سرمایهگذاری در رابطه با تجارت حلال و نشان حلال واقف شدهاند و اقدامات وسیعی را برای فراهم آوردن شرایط مناسب جهت سرمایه گذاران در این بازار جذاب و پر رقابت بین المللی انجام داده اند.
از طرف دیگر، ضرورت داشتن برندی مناسب برای تمام شرکتها کاملاً روشن است زیرا برندها یکی از سرمایههای اولیه هر سازمانی محسوب می شوند. برند مجرایی است برای ذخیره کردن ارزش یا نائل شدن به اهداف آینده یک سازمان؛ چرا که میتواند تداعی کننده منافع بسیار در ذهن مصرف کنندگان باشد و در نتیجه سبب وفاداری آنان را فراهم آورد و ارزشی فراتر از ارزش واقعی آن نصیب سازمان کند و به عملیات مالی سازمان نیزکمک نماید.دریافت متن کامل
