فایل ورد word مقاله چالشهاي رايج در همکاريهاي بين?الملل در صنعت خودرو ( مطالعه موردي ايران و ژاپن) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word مقاله چالشهاي رايج در همکاريهاي بين?الملل در صنعت خودرو ( مطالعه موردي ايران و ژاپن) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله چالشهاي رايج در همکاريهاي بين?الملل در صنعت خودرو ( مطالعه موردي ايران و ژاپن)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word مقاله چالشهاي رايج در همکاريهاي بين?الملل در صنعت خودرو ( مطالعه موردي ايران و ژاپن) :
تعداد صفحات : 8
شرکتها برای موفقیت و رشد پایدار نیازمند توسعه سطح همکاری با یکدیگر هستند. موضوعی که خود به دلیل تفاوت در نگرش، سبک مدیریت و فرهنگها چالشهایی را به همراه خواهد داشت. آگاهی از این چالشها و تلاش برای مدیریت آنها میتواند به موفقیت شرکتها در پیشبرد همکاری کمک کنند. صنعت خودرو هم با توجه به ماهیت کسب و کارش و هزینههای هنگفت تحقیق و توسعه نیازمند همکاری با سایر شرکتها (حتی رقبا) است. از این رو حجم همکاریهای بینالملل در این صنعت بالا است و گستره وسیعی از شرکتها را (از کشورهای مختلف با فرهنگها و سبک مدیریت و شیوه کاری) شامل میشود. با آگاهی از این چالشها و برنامهریزی برای تعدیل آنها، میتوان از حجم تنشها کاست و به حجم موفقیتهای طرفین افزود. از این رو در این نوشتار با استفاده از روش پژوهش کیفی، به استخراج چالشهای همکاریهای بینالملل خودروسازان ایرانی و خودروسازان ژاپنی پرداخته است. از جمله یافتههای بارز این پژوهش میتوان به مواردی از قبیل نبود انعطافپذیری، محافظه کاری افراطی، ارتباطات پراکنده، تغییرات زیاد ساختاری و نبود ثبات قوانین و مقررات حاکم بر کسب و کار اشاره کرد که بر تداوم همکاریهای بینالملل خودروسازان دو کشور تاثیرات فراوانی داشته است.دریافت متن کامل
