فایل ورد word مقاله عارضهيابي، آسيبشناسي و مميزي مديريت منابع انساني شرکتها بر اساس استاندارد 34000 دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word مقاله عارضهيابي، آسيبشناسي و مميزي مديريت منابع انساني شرکتها بر اساس استاندارد 34000 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقاله عارضهيابي، آسيبشناسي و مميزي مديريت منابع انساني شرکتها بر اساس استاندارد 34000،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word مقاله عارضهيابي، آسيبشناسي و مميزي مديريت منابع انساني شرکتها بر اساس استاندارد 34000 :
تعداد صفحات : 9
رقابت در صحنه ملی و جهانی روز به روز شدیدتر میشود و شرکتها در دنیای متحول امروزی در دو جبهه باید بجنگند. در یک جبهه آنها باید محصولات (تولیدات و خدمات) رقابتی ارائه کنند و در جبهه دیگر باید منابع انسانی زبدهای را شکار کنند که بتوانند محصولات رقابتی تولید کنند. از یک طرف هر قدر دنیای کسب و کار گسترش مییابد، رقابت برای جذب منابعانسانی نخبه فشردهتر میشود، از طرف دیگر هر قدر دانش و تکنولوژی سازمان پیچیدهتر و پیشرفتهتر میشود، جذب منابع انسانی و به ویژه دانشگران اهمیت بیشتری مییابد. به طور کلی میتوان اینگونه نتیجه گرفت که برای اینکه بتوان در صحنه رقابت با بقیه سازمانها موفق شد باید در صحنه جذب، توسعه، انگیزش و نگهداری منابع انسانی تلاش کرد. برای این منظور سازمانها از تکنیکهای متفاوتی استفاده میکنند تا در راستای استراتژیهای سازمان، منابع انسانی خود را هدایت کنند.
تکنیکهای متفاوت، کارایی خاص خود را دارند. کوچکسازی، بازآرایی ساختار، مهندسی ساختار سازمانی، مهندسی مجدد فرایندها، تسهیم دانش، برنامههای مشارکت کارکنان، برنامههای ارتباط با مشتری، برنامههای تسهیم سود، آموزش، مدیریت عملکرد، فرایند بازخورد، طراحی شغل، گردش شغلی، کار تیمی، کار انعطافپذیر، تسهیم شغل، تنوعآموزی، منتورینگ، حسابرسی منابع انسانی، طراحی سیستمهای انگیزشی، شرح شغل و شرایط احراز، سیستم رشد و ارتقاء، برنامه های ایمنی، امنیت، بهداشت، محیط و ارگونومیکز همگی از تکنیکها و روشهایی هستند که برای اثربخشی مدیریت منابع انسانی بکار میروند. ولی یکی از نقاط ضعف سازمانها در این زمینه، عدم بهرهگیری از یک مدل سنجش یکپارچه و منسجم این تکنیکها و سیستمها است.دریافت متن کامل
