فایل ورد word تعامل سازنده فرهنگ و ارزش ها با سرمايه اجتماعي در سازمان ها جهت اصلاح الگوي مصرف دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word تعامل سازنده فرهنگ و ارزش ها با سرمايه اجتماعي در سازمان ها جهت اصلاح الگوي مصرف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word تعامل سازنده فرهنگ و ارزش ها با سرمايه اجتماعي در سازمان ها جهت اصلاح الگوي مصرف،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word تعامل سازنده فرهنگ و ارزش ها با سرمايه اجتماعي در سازمان ها جهت اصلاح الگوي مصرف :
سال انتشار : 1397
تعداد صفحات : 10
چکیده مقاله:
تدوین فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و ارائه راهکار های لازم با توجه به میزان منابع و نیاز ها و اولویت های استفاده آن منابع ، از وظایف برنامه ریزان و مدیران کشور است. بدون تردید سازمان ها ، نهاد ها و ارگان های یک کشور به عنوان مجریان برنامه های دولت ، نقش اساسی و تعیین کننده ای در این زمینه دارند. و همچنین تعامل سرمایه اجتماعی و تاثیر اقتصادی آن به عنوان یک سیستم اجتماعی با مولفه هایی چون؛ اعتماد، مشارکت داوطلبانه،هنجارهای حرفه ای ، پاسخگویی و موارد مشابه باعث می شود تا هزینه های مدیریتی نظیر نظارت و کنترل رسمی و کندی ناشی از سیستم بوروکراتیک و موارد دیگر با بهره وری بیشتر و هزینه کمتر به اجرا درآید . در این مقاله به بررسی نقش مهندسی فرهنگ و ارزش ها و تعامل آن با سرمایه های اجتماعی اثر گذار در اصلاح الگوی مصرف و به مطالعه وضعیت مطلوب و نقش سازنده آن می پردازیم.در این تحقیق ، روش کار به لحاظ جمع آوری مطالب ، توصیفی و کتابخانه ای می باشد . که با مراجعه به کتابخانه و فیش برداری از مجلات ، فصلنامه ها و کتب جامعه شناسی ، فرهنگی ، مستندات و براساس تجربیات موجود صورت گرفته است .نتیجه حاصل از این تحقیق این است که با مهندسی فرهنگ و ارزش ها با کمک سرمایه های اجتماعی می توان الگوی مصرف را اصلاح نمود و مردم می توانند با مدیریت رفتار خود از تشدید و افزایش بحران ها جلوگیری نمایند،که این خود سرمایه اجتماعی را در جامعه تقویت می نماید و سبب افزایش آن می گردد.
