فایل ورد word تاثير از روش ياددهي فعال در ميزان يادگيري و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان ابتدايي شهرستان ديواندره دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word تاثير از روش ياددهي فعال در ميزان يادگيري و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان ابتدايي شهرستان ديواندره کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word تاثير از روش ياددهي فعال در ميزان يادگيري و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان ابتدايي شهرستان ديواندره،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word تاثير از روش ياددهي فعال در ميزان يادگيري و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان ابتدايي شهرستان ديواندره :
سال انتشار : 1397
تعداد صفحات : 9
چکیده مقاله:
نتایج مطالعه حاضر نشان میدهد که اکثریت دانش آموزان به تدریس روش تدریس اینترنتی علاقمندند (63) و این نشان از گستردگی استفاده از این رسانه و انکار ناپذیر بودن تاثیر آن بر جوانان و نوجوانان دارد. این در حالیست که به نظر دانش آموزان اکثر خانواده هایشان با استفاده از روش تدریس اینترنتی مخالف بوده اند و بنابراین روشن میگردد که علیرغم نارضایتی اکثر پدر و مادرها، نسل جدید به استفاده از روش تدریس اینترنتی ادامه میدهند. مهمترین دلیل استفاده از روش تدریس اینترنتی در این مطالعه بر انگیختن حس یادگیری (64)؛ از طرفی به عقیده نزدیک به نیمی از پاسخگویان شبکه های ایرانی داخل در حد کمی انتظارات جوانان را برآورده می سازد. در مطالعه حاضر مشخص گردید که تنها حدود نیمی از دانش آموزان معتقد به تاثیر متوسط تا زیاد روش تدریس اینترنتی بر رفتار و یادگیری افراد میباشند. اما به نظر میرسد که تاثیرات این رسانه بسیار بیشتر از حدی باشد که آنان تصور میکنند و بسیاری از دانش آموزان یا از قدرت این تاثیرات بی خبرند و یا آنرا دست کم می گیرند.
