فایل ورد word رابطه اميدواري با اهمال کاري در معلمان مدارس خاص دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word رابطه اميدواري با اهمال کاري در معلمان مدارس خاص کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word رابطه اميدواري با اهمال کاري در معلمان مدارس خاص،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word رابطه اميدواري با اهمال کاري در معلمان مدارس خاص :
سال انتشار : 1397
تعداد صفحات : 6
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه امیدوری با اهمال کاری در معلمان مدارس خاص بود. شرکت کنندگان پژوهش 100 نفر از معلمان زن مدارس خاص بودند که به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری پژوهش شامل پرسشنامه امیدواری اشنایدر و اهمال کاری تاکمن پرسشنامه امیدواری بود. نتایج پژوهش حاضر نشان داد که، بین امیدواری با اهمال کاری مقدار r =-0/208 در سطح =./05 معنادار است و این رابطه منفی و معناداری بوده نتایج حاصل بیانگر این مطلب است که امیدواری یک نفر از زندگی دلالت دارد بر خرسندی یا پذیرش اوضاع و احوال زندگی از سوی آن شخص و امیدوار به تغییر شرایط به حالت ایده آل است. در واقع افراد با امیدواری بالا بیشتر به هدف گزینی می پردازند، معلمانی که از نظر ذهنی نسبت به تغییر عملکرد دانش آموزان خود امیدوار هستند در اهمال کاری و کوتاهی در انجام آموزش خود در کلاس نسبت به معلمانی که نسبت به تغییر درعملکرد دانش آموزان خود امید کمتری دارند کمتر دچار اهمال کاری و بی توجهی نسبت به وضعیت آموزشی دانش آموزان خود می شوند.
