فایل ورد word بررسي نقش فناوري اطلاعات در پرورش قابليت هاي پوياي بازاريابي شرکت ها

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word بررسي نقش فناوري اطلاعات در پرورش قابليت هاي پوياي بازاريابي شرکت ها دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word بررسي نقش فناوري اطلاعات در پرورش قابليت هاي پوياي بازاريابي شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word بررسي نقش فناوري اطلاعات در پرورش قابليت هاي پوياي بازاريابي شرکت ها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word بررسي نقش فناوري اطلاعات در پرورش قابليت هاي پوياي بازاريابي شرکت ها :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 17

چکیده مقاله:

اکثر تحقیقات قبلی به طور کلی به بررسی قابلیت های پویای سازمان پرداخته است و اثر آن بر فعالیتهای حیاتی تجاری را نادیده گرفته است. مطالعه ما نقش فناوری اطلاعات در بهبود قابلیت های پویای بازاریابی شرکت در مد نظر قرار داد. ما یک مدل متشکل از بازار گرایی، قابلیتهای زیرساخت فناوری اطلاعات، و استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ایجاد نمودیم. محققان تجاری واژه قابلیت های پویا (DC) را ابداع کرده اند تا توانایی شرکت برای انطباق با محیطهای در حال تغییر غیر قابل پیش بینی را ثبت نمایند. آنها به شرکت این امکان را می دهند که منابع خود را مجددا پیکربندی کنند و در عین حالی که به محیطهای در حال تغییر پاسخ می دهند نسبت به تغییرات بازار نیز بطور موثر پاسخگو باشند. پژوهش مهم قبلی به بررسی مکانیسمها یا فرآیندهای کلیدی که به قابلیتهای پویای شرکت کمک می کنند پرداخته است. با داده های جمع آوری شده از 135 شرکت تولیدی و خدماتی در تایوان، نتایج بدست آمده از بیشتر فرضیه های ما پشتیبانی کردند . نتایج ما اثرات مستقیم و مهم بازار گرایی شرکت، استفاده از فناوری اطلاعات برای حمایت از مدیریت ارتباط با مشتری، و کاربرد پذیری قابلیتهای زیرساخت فناوری اطلاعات در قابلیت های پویای بازاریابی است.

لینک کمکی