فایل ورد word ارائه يک سيستم نوين پيشنهاد دهنده در حوزه تجارت الکترونيک با استفاده ازترکيب سيستم هاي پيشنهاد دهنده مبتني بر دامنه و جمعيتي دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word ارائه يک سيستم نوين پيشنهاد دهنده در حوزه تجارت الکترونيک با استفاده ازترکيب سيستم هاي پيشنهاد دهنده مبتني بر دامنه و جمعيتي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word ارائه يک سيستم نوين پيشنهاد دهنده در حوزه تجارت الکترونيک با استفاده ازترکيب سيستم هاي پيشنهاد دهنده مبتني بر دامنه و جمعيتي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word ارائه يک سيستم نوين پيشنهاد دهنده در حوزه تجارت الکترونيک با استفاده ازترکيب سيستم هاي پيشنهاد دهنده مبتني بر دامنه و جمعيتي :
سال انتشار : 1397
تعداد صفحات : 12
چکیده مقاله:
اخیرا رشد قابل توجهی در سایتهای فروش اینترنتی و آنلاین رخ داده که این رشد بیسابقه باعث ایجاد برنامه های کاربردی بسیار زیادی در زمینه تجارت الکترونیکی شده است. یکی از مهمترین برنامه های کاربردی در این زمینه، سیستمهای پیشنهاد دهنده نام دارد. از آن جایی که سیستمهای پیشنهاد دهنده توسط سایتهای تجارت الکترونیکی به کار گرفته میشوند تا محصولاتی را به مشتریان خود پیشنهاد دهندو آنها را به خرید کالا ترغیب کنند، پس بهبود یک سیستم پیشنهاد دهنده کلیدی به سوی یک کسب و کار موفق است. یکی از موضوعات پژوهشی در حال توسعه در سیستمهای پیشنهاد دهنده مدرن، سیستم های مبتنی بر دامنه است. در این سیستمها دو آیتم زمانی جزء دامنه های متمایز در نظر گرفته میشوند که مقدار صفت معینی از آنها متفاوت باشد. همچنین مشکل شروع سرد یکی از چالشهایی است که با ورود یک کاربر جدید این نوع سیستمها با آن مواجه هستند. از این رو کار تحقیق در این پژوهش بر پایه ترکیب سیستم پیشنهاد دهنده مبتنی بر دامنه با سیستم پیشنهاد دهنده جمعیتی و استفاده از ویژگیهای جمعیتی (سن، جنسیت، شغل) برای پیدا کردن شباهت میان کاربر جدید و کاربرهای موجود در سیستمو در نتیجه رفع مشکل شروع سرد میباشد. با توجه به نتایج بدست آمده روش پیشنهادی با ترکیب سیستمهای فوق، نسبت به سیستمهای پیشنهاد دهنده موجود هم کیفیت پیشنهادات را بهبود داده، هم باعث دقیق تر شدن پیشبینی ها شده و هم امکان ایجاد تنوع در پیشنهادات را فراهم میکند. از طرفی هم مشکل پراکندگی داده در سیستمهای پیشنهاد دهنده را رفع میکند.
