فایل ورد word ارائه يک سيستم پيشنهاد دهنده با استفاده از توجيه آوري به منظور افزايش اعتمادمشتريان در تجارت الکترونيک دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word ارائه يک سيستم پيشنهاد دهنده با استفاده از توجيه آوري به منظور افزايش اعتمادمشتريان در تجارت الکترونيک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word ارائه يک سيستم پيشنهاد دهنده با استفاده از توجيه آوري به منظور افزايش اعتمادمشتريان در تجارت الکترونيک،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word ارائه يک سيستم پيشنهاد دهنده با استفاده از توجيه آوري به منظور افزايش اعتمادمشتريان در تجارت الکترونيک :
سال انتشار : 1397
تعداد صفحات : 12
چکیده مقاله:
امروزه تعداد کاربران اینترنت که از وب برای انجام معاملات روزانه استفاده میکنند در حال افزایش است، در نتیجه تعداد قابل توجهی از شرکتها برای فروش محصولات و خدمات خود به سمت فروش اینترنتی رفتهاند. یک راه حل برای برنده شدن در این رقابت بدست آوردن دانشی در مورد ترجیحات مشتریان است تا خدمات مناسب تری را برای راضی کردن مشتریان فراهم کنند. یک روش برای بدست آوردن این نوع اطلاعت، سیستمهای پیشنهاد دهنده است. آنها الگوهایی از رفتارها را مطالعه میکنند تا پی ببرند کاربر از میان مجموعه ای از آیتم ها که هنوز تجربه نکرده است، کدام یک را ترجیح میدهد. امروزه استفاده از سیستمهای پیشنهاد دهنده به تنهایی دلیلی برای مورد استقبال قرار گرفتن پیشنهادات نیست به همین علت بسیاری از وب سایتهای تجارت الکترونیک به ارائه توضیحاتی در مورد محصول پیشنهاد شده و یا توجیهاتی درباره علت پیشنهاد آن محصول، روی آوردهاند. به همین منظور و در راستای بهبود کارایی و تاثیر سیستمهای پیشنهاد دهنده، این پژوهش سعی دارد با استفاده از تکنیکهای نوین در سیستمهای پیشنهاد دهنده مانند توجیه آوری باعث افزایش میزان اعتماد و رضایت مشتری شود. در این پژوهش داده های متنی و زمینه ای را با داده های رتبه بندی ادغام کردیم چرا که کارایی پیشبینی یک سیستم پیشنهاد دهنده را بالا برده و همچنین توجیهات دقیقی را برای پیشنهادات ارائه میکند. همچنین با توجه به نتایج بدست آمده مشخص شد که اکثر کاربران به پیشنهادات توجیه شده بیشتر اعتماد کرده و رضایت بیشتری از این نوع پیشنهادات دارند.
