فایل ورد word اثر تبليغات از طريق شبکه هاي اجتماعي در توسعه بازاريابي و تعيين استراتژي فروش در شرکت هاي کسب و کار

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word اثر تبليغات از طريق شبکه هاي اجتماعي در توسعه بازاريابي و تعيين استراتژي فروش در شرکت هاي کسب و کار دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word اثر تبليغات از طريق شبکه هاي اجتماعي در توسعه بازاريابي و تعيين استراتژي فروش در شرکت هاي کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word اثر تبليغات از طريق شبکه هاي اجتماعي در توسعه بازاريابي و تعيين استراتژي فروش در شرکت هاي کسب و کار،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word اثر تبليغات از طريق شبکه هاي اجتماعي در توسعه بازاريابي و تعيين استراتژي فروش در شرکت هاي کسب و کار :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 17

چکیده مقاله:

هدف اصلی این تحقیق شناخت رابطه اثر تبلیغات و توسعه بازاریابی و تعیین استراتژی فروش شرکت مورد مطالعه بر اساس تبلیغات در شبکه های اجتماعی است تحقیق حاضر را میتوان از نظر هدف و ماهیت تحقیق در رده تحقیقات کاربردی به حساب آورد زیرا هدف تحقیقات کاربردی ، توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص است . روش اجرای پژوهش حاضر توصیفی-پیمایشی است. نتایج حاصل از این پژوهش اثبات کرد که که اولا شبکه های اجتماعی اثر مثبتی در نحوه آشنایی مردم با شرکت و ثانیا تاثیرگذاری قابل توجهی در بازاریابی دارند و همچنین در این تحقیق نشان دادیم که قدرت این رسانه های اجتماعی به قدری است که استراتژی کل سازمان را تحت تاثیر قرار داده و حتی منجر به تغییر نگرش مدیران و کارشناسان ارشد سازمان در حوزه کسب و کار و نهایتا منجر به تغییر استراتژی شرکت شده است.

لینک کمکی