فایل ورد word اثر تبليغات از طريق شبکه هاي اجتماعي در توسعه بازاريابي و تعيين استراتژي فروش در شرکت هاي کسب و کار دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word اثر تبليغات از طريق شبکه هاي اجتماعي در توسعه بازاريابي و تعيين استراتژي فروش در شرکت هاي کسب و کار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word اثر تبليغات از طريق شبکه هاي اجتماعي در توسعه بازاريابي و تعيين استراتژي فروش در شرکت هاي کسب و کار،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word اثر تبليغات از طريق شبکه هاي اجتماعي در توسعه بازاريابي و تعيين استراتژي فروش در شرکت هاي کسب و کار :
سال انتشار : 1397
تعداد صفحات : 17
چکیده مقاله:
هدف اصلی این تحقیق شناخت رابطه اثر تبلیغات و توسعه بازاریابی و تعیین استراتژی فروش شرکت مورد مطالعه بر اساس تبلیغات در شبکه های اجتماعی است تحقیق حاضر را میتوان از نظر هدف و ماهیت تحقیق در رده تحقیقات کاربردی به حساب آورد زیرا هدف تحقیقات کاربردی ، توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص است . روش اجرای پژوهش حاضر توصیفی-پیمایشی است. نتایج حاصل از این پژوهش اثبات کرد که که اولا شبکه های اجتماعی اثر مثبتی در نحوه آشنایی مردم با شرکت و ثانیا تاثیرگذاری قابل توجهی در بازاریابی دارند و همچنین در این تحقیق نشان دادیم که قدرت این رسانه های اجتماعی به قدری است که استراتژی کل سازمان را تحت تاثیر قرار داده و حتی منجر به تغییر نگرش مدیران و کارشناسان ارشد سازمان در حوزه کسب و کار و نهایتا منجر به تغییر استراتژی شرکت شده است.
