فایل ورد word کارکرد عکس هاي تبليغاتي در پنهان سازي ايدئولوژي و مناسبات اجتماعي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word کارکرد عکس هاي تبليغاتي در پنهان سازي ايدئولوژي و مناسبات اجتماعي دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word کارکرد عکس هاي تبليغاتي در پنهان سازي ايدئولوژي و مناسبات اجتماعي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word کارکرد عکس هاي تبليغاتي در پنهان سازي ايدئولوژي و مناسبات اجتماعي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word کارکرد عکس هاي تبليغاتي در پنهان سازي ايدئولوژي و مناسبات اجتماعي :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 7

چکیده مقاله:

مسئله ایدئولوژی در هنر با مسئله ی ایدئولوژی در دیگر زمینه ها کاملا متفاوت است، چون هنر دیدگاهی متفاوت با بقیه ی مسائل موجود، در زندگی بشر ارائه میدهد. نظریه های عملی و آفرینشهای هنری مانند عکس چیزی بیش از فرآورده های ایدئولوژیکی هستند؛ اینها میتوانند دربردارنده ی ایدئولوژی باشند، یا از آن ریشه بگیرند یا به وسیله ی آن محدود گردند. براین اساس فرضیه ی پژوهش این است که عکسهای تبلیغاتی میتوانند احساسات و کنش هایی را در مخاطبان بازتولید نمایند و خوانش مخاطبان را به مفاهیم مورد نظر ایدئولوژی حاکم نزدیک کنند. یافته های پژوهش نشان میدهند اغلب عموم جامعه از طریق صاحبنظران و هنرمندان جامعه تغذیه ی فکری میشود و برداشتهای گوناگون از عکس های تبلیغاتی باتوجه به ایدئولوژی-های حاکم در آن جامعه صورت می پذیرد زیرا در مواقعی عکس با پوشاندن واقعیت ها یا بزرگنمایی مسائل کم اهمیت، ایدئولوژی و فرهنگ مسلط را تبلیغ میکند.

لینک کمکی