فایل ورد word برندينگ داخلي توريسم سلامت ايران: تحليل عوامل اثرگذار کليدي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word برندينگ داخلي توريسم سلامت ايران: تحليل عوامل اثرگذار کليدي دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word برندينگ داخلي توريسم سلامت ايران: تحليل عوامل اثرگذار کليدي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word برندينگ داخلي توريسم سلامت ايران: تحليل عوامل اثرگذار کليدي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word برندينگ داخلي توريسم سلامت ايران: تحليل عوامل اثرگذار کليدي :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

اهمیت توریسم سلامت در جهان همواره در حال افزایش است، بنابراین تمامی کشورها در تلاش اند تا سهم بازار خود را از این صنعت افزایش دهند. توریسم سلامت تعاریف متفاوتی دارد و برای افزایش سهم بازار و به دست آوردن درآمد بیشتر از این صنعت دولتمردان باید دانش کافی از این صنعت و همچنین تعریف دقیقی از آن داشته باشند. علاوه بر این برای افزایش سهم بازار بایدبه برندینگ، بهخصوص برندینگ داخلی توجه ویژه ای معطوف شود. همچنین بهتر است به فعالیتهایی که به بهبود تصویر برند کمک میکنند، توجه ویژهای گردد. هدف اصلی این مقاله یافتن دیدگاه فعلی کارکنان و کارمندان در این صنعت، برای یافتن برندینگ داخلی ایران، تاثیرات آن بر کل صنعت توریسم سلامت ایران، با روش مصاحبه (روشی کیفی و ساختار نیافته) است. در قدم اول تعاریف کلی و متفاوتی برای درک بهتر توریسم سلامت و همچنین برای یافتن چارچوب کلی برای این صنعت ارائه شده است. سپس با توجه به نقاط ضعف و قوت سازمان، دیدگاههای تمامی ذینفعان و احساس و تصور آنها نسبت به توریسم سلامت ایران، عوامل اصلی تاثیرگذار بر توریسم سلامت برای درک بهتر برندینگ داخلی بررسی شده و در انتها راهکارهایی برای بهبود برندینگ توریسم سلامت پیشنهاد گردیده است.

لینک کمکی