فایل ورد word بررسي رابطه بين روش هاي تدريس معلم با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره متوسطه اول

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word بررسي رابطه بين روش هاي تدريس معلم با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره متوسطه اول دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word بررسي رابطه بين روش هاي تدريس معلم با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره متوسطه اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word بررسي رابطه بين روش هاي تدريس معلم با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره متوسطه اول،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word بررسي رابطه بين روش هاي تدريس معلم با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دوره متوسطه اول :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 9

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین روشهای تدریس معلم درکلاس درس با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول ناحیه 2 اصفهان بوده است.به همین منظور از تعداد 390 معلم در دوره متوسطه سال اول مدارس ناحیه دو استان اصفهان طبق فرمول آماری 150 نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیدند . اطلاعات لازم برای رد یا تائید فرضیه های تحقیق، با در نظر گرفتن متغیرهای مورد مطالعه به روش میدانی و از طریق پرسشنامه بدست آمده است. اطلاعات مورد نیاز برای متغیر موفقیت تحصیلی دانش آموزان، کلاسهایی که معلمان مورد نظر نمونه در آنها تدریس می کردند با بررسی لیستهای دبیران که در آخر سال تحصیلی تکمیل و در رایانه های آموزشگاه ها ثبت می گردند، داده های حاصله به وسیله ی روش های آماری از جمله ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل واریانس یک طرفه صورت گرفت نتایج حاصل از داده ها نشان داد بین روش های تدریس معلم با موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه اول ناحیه 2 اصفهان همبستگی مثبت و مستقیم وجوددارد . همچنین بین روش تدریس در کلاس درس معلمان مرد و زن و موفقیت تحصیلی دانش آموزان، رابطه وجود ندارد وتفاوت معنی دار آماری دیده نشد.اما بین روش تدریس در کلاس درس معلمان بر حسب رشته های تدریس علوم انسانی و علوم پایه رابطه وجود دارد و تفاوت معنی دار آماری دیده شد.و همچنین بین روش تدریس در کلاس درس معلمان بر حسب سوابق تدریس آنها تفاوت معنی دار آماری دیده شد ولذا می توان گفت بین سوابق معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد.

لینک کمکی