فایل ورد word بررسي تاثير ارزش برند بر رضايتمندي و وفاداري مصرف کنندگان نسبت به برند شرکت بيمه سرمد استان گيلان دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word بررسي تاثير ارزش برند بر رضايتمندي و وفاداري مصرف کنندگان نسبت به برند شرکت بيمه سرمد استان گيلان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word بررسي تاثير ارزش برند بر رضايتمندي و وفاداري مصرف کنندگان نسبت به برند شرکت بيمه سرمد استان گيلان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word بررسي تاثير ارزش برند بر رضايتمندي و وفاداري مصرف کنندگان نسبت به برند شرکت بيمه سرمد استان گيلان :
سال انتشار : 1397
تعداد صفحات : 16
چکیده مقاله:
وفاداری به برند به عنوان یک عنصر اصلی از تاکتیک های بازاریابی اهمیت مضاعف یافته است، وفاداری به برند مزایایی نظیر ممانعت از ورود رقبا، قابلیت بهتر پاسخگویی به تهدیدات رقابتی، فروش و درآمد بیشتر و حساسیت کمتر مشتری به تلاش های بازاریابی رقبا را ایجاد می کند. هدف از این تحقیق فایل ورد word بررسي تاثير ارزش برند بر رضايتمندي و وفاداري مصرف کنندگان نسبت به برند شرکت بيمه سرمد استان گيلان می باشد. رویکرد پژوهش حاضر از نوع کمی است. این پژوهش بر اساس هدف از نوع کاربردی و به لحاظ ماهیت از نوع توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری مورد بررسی کلیه مشتریان شرکت بیمه سرمد استان گیلان میباشد که حجم آن نامحدود می باشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ، تعداد 384 نفر برآورد شد که از روش نمونهگیری تصادفی از بین مشتریان شرکت بیمه سرمد استان گیلان انتخاب گردید. با استفاده از روش تحلیل عاملی در نرم افزار لیزرل، اعتبار مدل مورد تایید قرار گرفته و براساس تحلیل نتایج در spss، مسیر ارتباط متغیرهای این تحقیق نیز تایید شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که رفتار کارکنان ، رضایت مشتری ، سازگاری داخلی ، هویت برند و قصد خرید بر وفاداری به برند تاثیر مثبت و معناداری دارد.
