فایل ورد word بررسي استنباط اخلاقي مشتريان در کسب و کارهاي اينترنتي و تاثير آن بر رضايت مشتريان در فضاي کسب و کار ايران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word بررسي استنباط اخلاقي مشتريان در کسب و کارهاي اينترنتي و تاثير آن بر رضايت مشتريان در فضاي کسب و کار ايران دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word بررسي استنباط اخلاقي مشتريان در کسب و کارهاي اينترنتي و تاثير آن بر رضايت مشتريان در فضاي کسب و کار ايران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word بررسي استنباط اخلاقي مشتريان در کسب و کارهاي اينترنتي و تاثير آن بر رضايت مشتريان در فضاي کسب و کار ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word بررسي استنباط اخلاقي مشتريان در کسب و کارهاي اينترنتي و تاثير آن بر رضايت مشتريان در فضاي کسب و کار ايران :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی نگاه مشتریان ایرانی به موضوع اخلاق در کسب و کارهای اینترنتی است. در این پژوهش از یک نمونه ی آماری از جامعه ی ایرانی برای بررسی کلی میزان اخلاقی بودن فروشگاه های اینترنتی کشور، از نقطه نظر مشتریان استفاده شده است. این نمونه شامل رده های سنی مختلف سنی و طبقات مختلف اجتماعی و معیشتی میشود. در پایان این پژوهش به این نتیجه رسیدیم که اقبال عمومی نسبت به کسب و کارهای آنلاین در کشور در سطح مناسبی است و مخاطبان نسبت به خرید آنلاین دید مثبتی دارند اما از نظر اخلاقی بودن، در برخی ابعاد، کسب و کارهای آنلاین کشور را راضی کننده نمیدانند و به همین دلیل، وفاداری و میزان رضایت مشتریان ایرانی از کسب و کارهای اینترنتی، در سطح بالایی قرار ندارد. بدین معنا که کسب و کارهای اینترنتی کشور فقط توانسته اند نیاز مشتریان را رفع کنند اما آنها را راضی نمیکنند که این عدم رضایت، به برخی ابعاد اخلاقی این کسب و کارها هم مربوط میشود

لینک کمکی