فایل ورد word نقش مديران سازماني در تقويت سرمايه هاي فرهنگي، اجتماعي درون سازمان ها

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word نقش مديران سازماني در تقويت سرمايه هاي فرهنگي، اجتماعي درون سازمان ها دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word نقش مديران سازماني در تقويت سرمايه هاي فرهنگي، اجتماعي درون سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word نقش مديران سازماني در تقويت سرمايه هاي فرهنگي، اجتماعي درون سازمان ها،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word نقش مديران سازماني در تقويت سرمايه هاي فرهنگي، اجتماعي درون سازمان ها :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 9

چکیده مقاله:

امروزه منابع انسانی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر موفقیت یا شکست یک سیستم اجتماعی محسوب می شود. منابع انسانی در سازمان ها به عنوان یک سیستم اجتماعی ضامن بقاء و عاملی تاثیرگذار در موفقیت یک سازمان به شمار می آیند، که گاه عملکرد نادرست این منابع می تواند منابع فیزیکی و مادی سازمان را به هدر داده و اتلاف کند . مدیران در سازمان هایی با سرمایه اجتماعی و سرمایه فرهنگی نیرومند، قادر به افزایش کارایی و اثر بخشی بیشتر در منابع انسانی و در نتیجه دسترسی سریع و مناسب به مجموعه ای از اهداف سازمانی خواهند داشت. سرمایه اجتماعی به عنوان پیوند دهنده و روابط خوب میان اعضای یک شبکه یا سازمان به منبعی با ارزش اشاره دارد که ضمن ارتباط بین افراد باعث ایجاد اعتماد نسبت به یکدیگر و شکل گیری یک هویت همسو و مشترک جهت پیش برد اهداف سازمانی خواهد شد، سرمایه فرهنگی نیز به عنوان زیرساختی مهم برای رشد و پرورش سرمایه انسانی جهت همکاری در یک سیستم اجتماعی که در اینجا منظور سازمان است اهمیت بسیار زیادی دارد. هدف از این مقاله نیز نشان دادن اهمیت نقش مدیران در تقویت سرمایه های فرهنگی، اجتماعی است، که مشخص می کند افزایش سطح سرمایه های اجتماعی و فرهنگی در سازمان ها، آنها را به سوی پویایی، سرزندگی و نشاط سوق میدهد و افراد را نسبت به سازمان، مسائل و مشکلات آن حساس و متعهد می نماید و در عین حال سطح اعتماد، تعامل، همکاری در سازمان افزایش می یابد.

لینک کمکی