فایل ورد word فرهنگ سازي و جلب اعتماد مشتري نسبت به بانکداري الکترونيک

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word فرهنگ سازي و جلب اعتماد مشتري نسبت به بانکداري الکترونيک دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word فرهنگ سازي و جلب اعتماد مشتري نسبت به بانکداري الکترونيک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word فرهنگ سازي و جلب اعتماد مشتري نسبت به بانکداري الکترونيک،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word فرهنگ سازي و جلب اعتماد مشتري نسبت به بانکداري الکترونيک :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 10

چکیده مقاله:

از زمانی که بانک ها برای رفع برخی نیاز های اقتصادی مردم و جامعه به وجود آمدند سال های زیادی گذشته است. پس از آن که توسعه بانکها افزایش یافت و تعداد بانکها در سرتاسر دنیا بسیار زیاد شد، به دلایلی مانند سختی حمل و نقل، خطر های حمل و نقل پول و ... بانک ها تصمیم گرفتند فعالیت خود را در فضای مجازی نیز ادامه دهند، که بعد ها به بانکداری الکترونیک منجر شد.در این مقاله موضوع اصلی ارتباط مشتریان با بانکداری و اهمیت آن ها می باشد و در مورد مواردی مانند تاثیر بحران اعتماد مشتری در بانکداری الکترونیک و رویکردهای شناخت روش های جلب اعتماد مشتریان بحث می شود؛ همچنین در مورد اهمیت داده ها و نحوه جمع آوری و بررسی آن ها نیز بحث خواهد شد. پس از آن چرخه اعتماد مشتری و عوامل تاثیر گذار در آن را مورد بررسی قرار می دهیم و به تجزیه تحلیل دلایل به وجود آمدن بانک های الکترونیک و قوانین موجود در آن می پردازیم؛ توصیه های بسیار مفید و کاربردی به بانکداران در خصوص فعالیت در حوزه اینترنت نیز در این مقاله آورده شده است که بانک داران می توانند با استفاده از آن ها باعث رونق کسب و کار خود شوند. در پایان نیز در خصوص عوامل هدف گیری مشتریان و جذب آنان بحث می کنیم تا بانک داران و سرمایه گذاران شرکت ها و موسسات با نحوه صحیح موضوع ذکر شده آشنا شده و آن را به کار گیرند.

لینک کمکی