فایل ورد word شناسايي استراتژي هاي فروش پايانه هاي pos در بازار رقابتي بانک ها (مطالعه موردي: بانک توسعه صادرات ايلام) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word شناسايي استراتژي هاي فروش پايانه هاي pos در بازار رقابتي بانک ها (مطالعه موردي: بانک توسعه صادرات ايلام) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word شناسايي استراتژي هاي فروش پايانه هاي pos در بازار رقابتي بانک ها (مطالعه موردي: بانک توسعه صادرات ايلام)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word شناسايي استراتژي هاي فروش پايانه هاي pos در بازار رقابتي بانک ها (مطالعه موردي: بانک توسعه صادرات ايلام) :
سال انتشار : 1397
تعداد صفحات : 19
چکیده مقاله:
امروزه عرصه بانکداری به محیطی پویا و رقابتی تر تبدیل شده است و بانک های مختلف با چالش گسترش سهم بازار خود و پیدا کردن مزیت های رقابتی برای جذب، به دست آوردن، حمایت و حفظ مشتریان جهت افزایش درآمد مواجه می باشند. یکی از این مزیت های رقابتی الکترونیکی ارائه (فروش) پایانه های pos است که هم به علت درآمدزایی حاصل از فروش سخت افزاری و هم از لحاظ تراکنش و گردش مالی عظیم آن و هم از حیث جذب مشتریان و تبلیغات بانک ارائه کننده حائز اهمیت ویژه ای است . درهمین راستا؛ تحقیق حاضر به فایل ورد word شناسايي استراتژي هاي فروش پايانه هاي pos در بازار رقابتي بانک ها (مطالعه موردي: بانک توسعه صادرات ايلام) پرداخته است. روش تحقیق کمی از نوع پیمایشی بوده که پرسشنامه آن به روش دلفی تهیه شده ا ست. نتایح تحقیق با ا ستفاده از آزمون t و فریدمن ن شان داد که -1 فروش م شتری گرا -2 فروش کالباسی -3 فروش مشاوره ای -4 فروش مشارکتی و 5 -فروش رابطه ای یک استراتژی فروش پایانه های pos در بازار رقابتی بانک ها ا ست . نهایت آن که از بین ا ستراتژی های فروش پایانه های pos در بازار رقابتی بانک ها؛ ا ستراتژی فروش مشتری گرا به عنوان مهم ترین استراتژی معرفی شده است و استراتژی های کالباسی، مشاوره ای، مشارکتی و رابطه ای در رتبه های بعدی هستند.
