فایل ورد word رتبه بندي عوامل موفقيت طرح هاي بازاريابي در ارائه محصول جديد

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word رتبه بندي عوامل موفقيت طرح هاي بازاريابي در ارائه محصول جديد دارای 40 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word رتبه بندي عوامل موفقيت طرح هاي بازاريابي در ارائه محصول جديد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word رتبه بندي عوامل موفقيت طرح هاي بازاريابي در ارائه محصول جديد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word رتبه بندي عوامل موفقيت طرح هاي بازاريابي در ارائه محصول جديد :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 30

چکیده مقاله:

در جهان اقتصادی امروز بیشتر سازمانها در جستجو برای یافتن عوامل ایجاد مزیت رقابتی هستند. فرآیند توسعه محصول جدید برای انواع مختلف سازمانهای تولیدی/خدماتی اکنون مزیت رقابتی محسوب می شود توسعه محصولات جدید به سازمان ها کمک خواهد کرد تا موقعیت رقابتی و انحصاری خود را در بازار رقابت حفظ نمایند. بازار به مثابه بسترساز فعالیتهای بازرگانی، اگرچه پیچیدهترین ابزار و فنون را در پردازش عملیاتی خود به کار گرفته است و از موجودیت فیزیکی، اکنون به واقعیت مجازی یا نامکانی 1تبدیل شده، اما همچنان عامل پیوند حلقه های موجود در زنجیره دادوستد محسوب میشود.بازاریابی دیگر همانند گذشته جایگاه جداگانهای در حد فاصل تولید و مصرف نداشته بلکه دامنه حاکمیت آن حتی از پیش ازمرحله طراحی و تولید کالا، تا پس از مرحله مصرف را در بر می گیرد.رشد تجارت الکترونیکی2 طی سالهای اخیر را باید بی شک، قویترین جهش در تاریخ توسعه تجاری به شمار آورد. چندان که برخی را اعتقاد بر این است که بازاریابی سنتی نه تنها در حال احتزار بلکه موجودی بیجان شده است.در این تحقیق سعی کردیم تا ضمن معرفی توسعه محصولات جدید، راهبرد ها، الگوها و فرآیند آن به اهداف و دلایل اهمیت توسعه محصولات جدید بپردازیم. همچنین به نقش تیم توسعه، عوامل بازاریابی، تکنولوژی، نوآوری و طراحی محصول در فرآیند توسعه محصولات جدید در شرکت سازیبا پرداختیم و عوامل حائز اهمیتی را که در شکست و موفقیت توسعه محصولات جدید نقش دارند را مورد بررسی قرار دادیم در واقع در این پژوهش به بررسی عوامل کلیدی و نقش آن در توسعه محصولات جدید پرداختیم. و رتبه بندی و درجه اهمیت آنها را عنوان کنیم.

لینک کمکی