فایل ورد word تاثير ارزشهاي مصرف روي وفاداري نام تجاري محصولات آرايشي و بهداشتي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word تاثير ارزشهاي مصرف روي وفاداري نام تجاري محصولات آرايشي و بهداشتي دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word تاثير ارزشهاي مصرف روي وفاداري نام تجاري محصولات آرايشي و بهداشتي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word تاثير ارزشهاي مصرف روي وفاداري نام تجاري محصولات آرايشي و بهداشتي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word تاثير ارزشهاي مصرف روي وفاداري نام تجاري محصولات آرايشي و بهداشتي :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 22

چکیده مقاله:

وفاداری مشتریان، امروزه، کلید موفقیت تجاری محسوب میشود. با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا میرود. درک بازار با برنامه ریزی و اتخاذ استراتژی های مناسب جهت وفادار کردن مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آنها، منافع بلندمدت برای بنگاه های اقتصادی به وجود می آورد. هدف از این تحقیق شناخت ارزشهای مصرف و تاثیر آن بر روی وفاداری نام تجاری میب اشد در این تحقیق ارزشهای مصرف شامل ارزشهای کاربردی، ارزش اجتماعی، ارزش احساسی، ارزش اجتماعی و ارزش موقعیتی می باشند. بدین منظور، یک نمونه 162 نفری از دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد انتخاب شدند. این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از نظرجمع آوری داده ها پیمایشی تحلیلی می باشد. دادههای تحقیق با استفاده از پرسش نامه جمع آوری شده اند. روایی سازه با استفاده از تحلیل عاملی تائیدی مورد بررسی قرار گرفت وضریب الفای کرونباخ بزرگتر از 7/. برای سازههای مختلف پرسش نامه ، پایایی آن را مورد تائید قرار داد و تحلیل آماری داده ها با استفاده از روش آماری مدلهای معادلات ساختاری انجام شد . نتایج نشان داد که 4 ارزش احساسی، کاربردی، اجتماعی و معرفتی روی وفاداری نام تجاری تاثیر مثبت دارد

لینک کمکی