فایل ورد word بررسي و تحليل نقش حضورمستشاري ايران از بعد ژئوپليتيک در منطقه استراتژيک خاورميانه با رويکرد تحليل رسانه اي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word بررسي و تحليل نقش حضورمستشاري ايران از بعد ژئوپليتيک در منطقه استراتژيک خاورميانه با رويکرد تحليل رسانه اي دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word بررسي و تحليل نقش حضورمستشاري ايران از بعد ژئوپليتيک در منطقه استراتژيک خاورميانه با رويکرد تحليل رسانه اي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word بررسي و تحليل نقش حضورمستشاري ايران از بعد ژئوپليتيک در منطقه استراتژيک خاورميانه با رويکرد تحليل رسانه اي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word بررسي و تحليل نقش حضورمستشاري ايران از بعد ژئوپليتيک در منطقه استراتژيک خاورميانه با رويکرد تحليل رسانه اي :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 21

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر در زمینه بررسی و تحلیل نقش حضورمستشاری ایران از بعد ژئوپلیتیک در منطقه استراتژیک خاورمیانه با رویکرد تحلیل رسانهای میباشد. منطقه خاورمیانه به دلیل نقش ژئوپلیتیکی و استراتژیکی موجب شده کشورهای فرامنطقه ای (آمریکا)و دیگر حکومتهای متخاصم در منطقه از جمله اسرائیل و عربستان برای استفاده از این مهم، مانع عمده دست یابی خود را نظام ولایت فقیه درمنطقه میدانند، طرحها و اهدافی را برای ضربه و برندازی این مانع بزرگ در طول یک ده ه گذشته طرح ریزی کردند و نظام جمهوری اسلام برای دفاع از منافع و امنیت ملی خود، حضورش را در قالب مستشاری درمنطقه تعریف میکند. برای تبیین بهتر موضوع پژوهش بعد ژئوپلیتیک با مولفه های ازجمله؛ حمایت از حکومتهای همسو، نابودی اسرائیل، مقابله با تجزیه منطقه، جلوگیری از گسترش قلمرو تکفیریها، مقابله با سیاستهای آمریکا و اسرائیل از طریق روش تحلیلی – توصیفیو تکنیک تحلیل محتوای ترکیبی که با ترسیم جداول فراوانی و نمودارها با نرم افزار Excel به دست آمد، مشخص شد که ایران حضور مستشاری خود را در بعد ژئوپلیتیک: مولفه حمایت از حکومتهای همسو با فراوانی 38 و مقدار 27 درصد، نسبت به دیگر مولفه ها بیشترین تاثیر گذاری را در بین دیگر مولفه ها در بخش تحلیل خبرگزاریهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است.

لینک کمکی