فایل ورد word بررسي رابطه ي بين ارتباطات سياسي و استراتژي رقابت محصول با هزينه ي نمايندگي باتوجه به نقش تعديل گري کيفيت حسابرسي در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word بررسي رابطه ي بين ارتباطات سياسي و استراتژي رقابت محصول با هزينه ي نمايندگي باتوجه به نقش تعديل گري کيفيت حسابرسي در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word بررسي رابطه ي بين ارتباطات سياسي و استراتژي رقابت محصول با هزينه ي نمايندگي باتوجه به نقش تعديل گري کيفيت حسابرسي در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word بررسي رابطه ي بين ارتباطات سياسي و استراتژي رقابت محصول با هزينه ي نمايندگي باتوجه به نقش تعديل گري کيفيت حسابرسي در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word بررسي رابطه ي بين ارتباطات سياسي و استراتژي رقابت محصول با هزينه ي نمايندگي باتوجه به نقش تعديل گري کيفيت حسابرسي در شرکتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 16

چکیده مقاله:

هدف از انجام این تحقیق، بررسی رابطه بین ارتباطات سیاسی و استراتژی رقابت محصول با هزینه نمایندگی با نقش میانجی کیفیت حسابرسی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران میباشد. تحقیق موردنظر از جهت هدف، یک تحقیق کاربردی و از لحاظ نوع طرح تحقیق به جهت تکیه بر اطلاعات تاریخی، پس رویدادی است و روش استنتاج آن استقرایی و از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران در طی یک دوره هفت ساله بین سالهای1389 - 1395میباشد. جهت مستندسازی نتایج تجزیه و تحلیل آماری و ارائه راه حلهای نهایی، از شیوه های آماری با استفاده از نرمافزار Eviews اقدام به تجزیه و تحلیل سوالات و فرضیات شده است. نتایج فرضیات نشان میدهد شرکتهای دارای ارتباطات سیاسی((POLCON، هزینه های نمایندگی بالاتری (ER) نسبت به شرکتهای فاقد ارتباطات سیاسی، دارند و همینطور بین استراتژی رقابت محصول((PCS1 (اندازه شرکت) و هزینه های نمایندگی (ER) رابطه منفی و معناداری وجود دارد. علاوه بر این بین استراتژی رقابت محصول((PCS2 (تمرکز شرکت) و هزینه نمایندگی رابطه معناداری وجود ندارد و در پایان، کیفیت حسابرسی((Q. AUDIT رابطه بین ارتباطات سیاسی و هزینه های نمایندگی را به صورت معکوس تعدیل مینماید.

لینک کمکی