فایل ورد word بررسي رابطه بين مسئوليت اجتماعي خبرنگاران و اهالي رسانه با تمايل به ترويج فرهنگ بهينه سازي مصرف آب

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word بررسي رابطه بين مسئوليت اجتماعي خبرنگاران و اهالي رسانه با تمايل به ترويج فرهنگ بهينه سازي مصرف آب دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word بررسي رابطه بين مسئوليت اجتماعي خبرنگاران و اهالي رسانه با تمايل به ترويج فرهنگ بهينه سازي مصرف آب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word بررسي رابطه بين مسئوليت اجتماعي خبرنگاران و اهالي رسانه با تمايل به ترويج فرهنگ بهينه سازي مصرف آب،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word بررسي رابطه بين مسئوليت اجتماعي خبرنگاران و اهالي رسانه با تمايل به ترويج فرهنگ بهينه سازي مصرف آب :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 7

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه مسئولیت اجتماعی خبرنگاران بر اساس مدل کارول و گرایش آنها به ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف آب انجام شده است. روش به کار رفته در این پژوهش، پیمایشی است. از لحاظ هدف،از نوع کاربردی و از نظر نوع روش،توصیفی است بدینمنظور از دو پرسشنامه مجزا استفاده شده است. پرسشنامه یک مربوط به بررسی مسیوایت اجتماعی خبرنگاران که با استفاده از مدل ارائه شده کارول بوده و پرسشنامه دو مربوط به سنجش میزان تمایل خبرنگاران به ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف آب میباشد که بین 20 نفر از خبرنگاران حوزه جنوب شرقی استان تهران و با استفاده از شیوه نمونه گیری سرشماری توزیع شد. نتایج حاصل از تحقیق نشان میدهدکه مسئولیت اجتماعی خبرنگاران و مولفه های آن از دیدگاه کارول(اقتصادی،اجتماعی،اخلاقی بشردوستانه) بر تمایل خبرنگاران به ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف آب تاثیر دارند.

لینک کمکی