فایل ورد word بررسي تاثير آميخته هاي بازاريابي(محصول، قيمت، مکان و ترفيع) بر وفاداري و رضايت مشتريان شرکت اسنوا

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word بررسي تاثير آميخته هاي بازاريابي(محصول، قيمت، مکان و ترفيع) بر وفاداري و رضايت مشتريان شرکت اسنوا دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word بررسي تاثير آميخته هاي بازاريابي(محصول، قيمت، مکان و ترفيع) بر وفاداري و رضايت مشتريان شرکت اسنوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word بررسي تاثير آميخته هاي بازاريابي(محصول، قيمت، مکان و ترفيع) بر وفاداري و رضايت مشتريان شرکت اسنوا،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word بررسي تاثير آميخته هاي بازاريابي(محصول، قيمت، مکان و ترفيع) بر وفاداري و رضايت مشتريان شرکت اسنوا :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر وفاداری مشتریان و رضایت مشتریان اجرا گردید. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات توصیفی –پیمایشی میباشد. جامعه آماری این پژوهش، در بین مشتریان شرکت اسنوا در شهر اصفهان میباشد که تعدادشان 550 نفر میباشد. نمونه مورد مطالعه براساس جدول مورگان 225 نفر تعیین شد که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری در این پژوهش شامل سه وفاداری مشتریان (آلبرت کارونا،(2002، پرسشنامه آمیخته بازاریابی(بیل و همکاران،(2013 و پرسشنامه رضایت مصرف کننده (حمیدی و همکاران،(1390 میباشد جهت بررسی فرضیه های پژوهش از آزمون رگرسیون چند متغیره استفاده شد. نتایج نشان داد که آمیخته های بازاریابی (محصول،قیمت، ترفیع و مکان) بر رضایت مشتری و وفاداری مشتری تاثیر معنادار دارد.

لینک کمکی