فایل ورد word امکان سنجي اجراي خريد اينترنتي محصولات در شرکت گچساران به منظور افزايش فروش

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word امکان سنجي اجراي خريد اينترنتي محصولات در شرکت گچساران به منظور افزايش فروش دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word امکان سنجي اجراي خريد اينترنتي محصولات در شرکت گچساران به منظور افزايش فروش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word امکان سنجي اجراي خريد اينترنتي محصولات در شرکت گچساران به منظور افزايش فروش،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word امکان سنجي اجراي خريد اينترنتي محصولات در شرکت گچساران به منظور افزايش فروش :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 18

چکیده مقاله:

مشتریان در هر موقعیت جغرافیایی و تحت هر شرایطی جهت خرید محصولات این شرکت باید به صورت حضوری و یا مراجعه به نمایندگی های شرکت محصولات را خریداری کنند که این خود باعث می شود تا مشتریان فرصت انتخاب راحت تر و دقیق تر تمام محصولات را نداشته باشند و به تبع آن فروش و سودآوری شرکت رو به کاهش سوق پیدا کند. نداشتن برنامه های بازاریابی، تبلیغات و فروشگاه اینترنتی و حتی در سطح پایین تر نداشتن سایت اطلاع رسانی از مشکلات شرکت های تولیدی به شمار می رود.در پژوهش حاضر در پی پاسخگویی به این پرسش میباشیم که: آیا اجرای خرید اینترنتی تاثیری بر بهبود عملکرد تولید و فروش در شرکت نوشابه سازی بهنوش گچساران دارد یا خیر. جامعه آماری تحقیق 185 نفر از مشتریان شرکت بهنوش گچساران بوده است و با توجه به فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی ساده در تعیین حجم جوامع آماری محدود تعداد نمونه آماری برابر 125 نفر تعیین گردید و در بازه زمانی سال 95-96 اقدام به جمع آوری نظرات این افراد گردیده است. با استفاده از پرسشنامه اطلاعات لازم جمع آوری و روایی و پایایی آن مورد سنجش قرار گرفته و با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و تحلیل چند متغیره در نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها حاکی از آن است که، ویژگی کالا، فرایند خرید، ریسک خرید، ادارک مشتریان از کالا، ویژگی های مشتریان و عوامل محیطی بر اجرای خرید اینترنتی به منظور افزایش فروش تاثیر دارد.

لینک کمکی