فایل ورد word ارزيابي اثرات تبليغ آنلاين و شبکه اجتماعي بر تمايل به گردشگري مجدد از مقاصد هدف

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word ارزيابي اثرات تبليغ آنلاين و شبکه اجتماعي بر تمايل به گردشگري مجدد از مقاصد هدف دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word ارزيابي اثرات تبليغ آنلاين و شبکه اجتماعي بر تمايل به گردشگري مجدد از مقاصد هدف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word ارزيابي اثرات تبليغ آنلاين و شبکه اجتماعي بر تمايل به گردشگري مجدد از مقاصد هدف،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word ارزيابي اثرات تبليغ آنلاين و شبکه اجتماعي بر تمايل به گردشگري مجدد از مقاصد هدف :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 15

چکیده مقاله:

برای موفقیت هر چه بیشتر در زمینه گردشگری لازم است گردشگران و رفتارهایشان را مورد مطالعه قرار دهیم. گردشگران بسته به منبع اطلاعاتی که در آن مشارکت می کنند انتظارات متفاوتی از مقصد هدف خود دارند. در این تحقیق اثر تبلیغات آنلاین و دهان به دهان الکترونیک بر برآورده شدن انتظارات نهایی (انتظارات نهایی) و ایجاد رضایت و تمایل به بازدید مجدد گردشگران مورد مطالعه قرار گرفتند. داده ها از 110 گردشگر که برای بار اول قصد سفر به همدان را داشتند و از سایت مکان بین بازدید می کردند جمع آوری و با استفاده از نرم افزار PLS 3 مورد تحلیل قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه ای شامل 14 گویه و نمونه برداری از نوع هدفمند بود. مطابق نتایج بدست آمده هر دو نوع تبلیغات دارای تاثیر مثبت بر برآورده شدن انتظارات نهایی هستند با این تفاوت که در این مطالعه تبلیغ آنلاین اثر بیشتری نسبت به تبلیغ دهان به دهان الکترونیک بر انتظارات از مقصد هدف نشان داد. همچنین دریافتیم برآورده شدن انتظارات نهایی با ایجاد رضایت سبب افزایش تمایل برای بازدید مجدد از مقصد خواهد شد اما به تنهایی بر ایجاد تمایل مجدد تاثیری ندارد.

لینک کمکی