فایل ورد word عرصه نوآوري فناورانه در شيوه هاي ارتباطات ونقش آن در توسعه گردشگري ورزشي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 فایل ورد word عرصه نوآوري فناورانه در شيوه هاي ارتباطات ونقش آن در توسعه گردشگري ورزشي دارای 30 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد word عرصه نوآوري فناورانه در شيوه هاي ارتباطات ونقش آن در توسعه گردشگري ورزشي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word عرصه نوآوري فناورانه در شيوه هاي ارتباطات ونقش آن در توسعه گردشگري ورزشي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد word عرصه نوآوري فناورانه در شيوه هاي ارتباطات ونقش آن در توسعه گردشگري ورزشي :


سال انتشار : 1397

تعداد صفحات : 23

چکیده مقاله:

در ضرورت و اهمیت گردشگری ورزشی در قانونگذاری همین بس که امور گردشگری برخی از کشورها، بر عهده یک وزارتخانه مستقل است و قوانین مخصوصی در این حوزه وجود دارد. سیاستگذاری مطلوب برای تلفیق دو مقوله ورزش و گردشگری موجب توسعه گردشگری ورزشی، جلوگیری از هرج ومرج وهم افزایی نهادها و سازمانهایی که به گونه ای در این امر دخیل هستند و در نتیجه، توسعه فرهنگی، اقتصادی و پیشرفت مناطق کمتر برخوردار خواهد شد. کشورمان در این حوزه از توانمندیها و منابع قابل توجهی برخوردار است که با بهره گیری از تجارب کشورهای موفق و اندک تلاشی، قابلیت تبدیل به جاذبه و جذب انبوه گردشگران ورزشی را دارد. امروزه صنعت گردشگری در دنیا یکی از منابع مهم درآمد و از جمله عوامل موثر بر تبادلات فرهنگی بین کشورهاست و به عنوان گسترده ترین صنعت خدماتی جهان جایگاه ویژهای دارد، از اینرو بسیاری از کشورها در رقابتی نزدیک و فشرده در پی افزایش بیش از پیش منافع و عواید خود از این فعالیت بین المللی هستند. گردشگری ورزشی شکلی جدید از گردشگری در چند دهه اخیر محسوب میشود، به طوریکه گردشگری و ورزش به هم وابسته و مکمل همدیگر شده اند. در واقع، پیوند میان گردشگری و ورزش نوع جدیدی از گردشگری را پدید آورده است که ساختاری نوین و جامع را برای پر کردن اوقات فراغت و تفریح همراه با نشاط روحی و جسمی انسانها ایجاد میکند. تیلور (2000) و مولز و همکاران (2003) طی تحقیقات خود اظهار کردند که در جهان کنونی گردشگری ورزشی در میان سایر انواع گردشگری از بیشترین و سریعترین رشد در بازار برخوردار است. در این میان، گردشگری ورزشی یک تجارت سریعا در حال رشد (گردش پولی این تجارت در حدود 4 / 5 تریلیون دلاری) است که به واسطه نقش مهمی که از لحاظ اقتصادی و سیاسی ایفا میکند، به موضوعی بسیار راهبردی مبدل شده است. در روند پرشتاب جهانی ، رسانه ها و فناوری های ارتباطی با سرعت غیرقابل تصور پیشرفت نموده و تمام سطوح فعالیتهای انسانی را تحت سیطره خود قرار داده اند. یکی از مقولاتی که بسیار در دنیای امروزی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد توجه قرار گرفته است، موضوع راهبردی صنعت گردشگری به شمار می رود. گردشگری ورزشی ( Sport یکی از اسامی آشنا در دنیای امروز است. میلیارد ها گردشگری که به یکی از مقاصد گردشگری در بیش از 200 کشور دنیا مراجعه می کنند، تا حد زیادی از سانه ها و سایت های اطلاع رسانی آن، مقاصد گردشگری ورزشی را پیدا کرده و پیش ازسفر درباره آن، کسب اطلاع می کنند. هدف از پژوهش حاضر بررسی نگرش مدیران و متخصصان ورزش، گردشگری و رسانههای ورزشی درباره فایل ورد word عرصه نوآوري فناورانه در شيوه هاي ارتباطات ونقش آن در توسعه گردشگري ورزشي است

لینک کمکی