فایل ورد word مقايسه اثربخشي رفتاردرماني گفتگويي و درمان خوددلسوزي شناختي بر تغيير سطح تفکر ارجاعي و باورهاي فراشناختي دانش آموزان مبتلا به افسردگي دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد word مقايسه اثربخشي رفتاردرماني گفتگويي و درمان خوددلسوزي شناختي بر تغيير سطح تفکر ارجاعي و باورهاي فراشناختي دانش آموزان مبتلا به افسردگي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد word مقايسه اثربخشي رفتاردرماني گفتگويي و درمان خوددلسوزي شناختي بر تغيير سطح تفکر ارجاعي و باورهاي فراشناختي دانش آموزان مبتلا به افسردگي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد word مقايسه اثربخشي رفتاردرماني گفتگويي و درمان خوددلسوزي شناختي بر تغيير سطح تفکر ارجاعي و باورهاي فراشناختي دانش آموزان مبتلا به افسردگي :
سال انتشار : 1397
تعداد صفحات : 8
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر بمنظور مقایسه اثربخشی درمان خوددلسوزی شناختی و رفتاردرمانی گفتگویی بر تغییر سطح تفکر ارجاعی و باورهای فراشناختی دانش آموزان مبتلا به افسردگی بود که بصورت شبه آزمایشی روی دانش آموزان دارای افسردگی کرج انجام گرفت.نمونه پژوهشی بطور تصادفی در سه گروه جایگزین شد که گروه های آزمایش، مداخله دیدند ولی گروهکنترل، مداخله نداشت. مطابق تحلیل کواریانس در مرحله پس آزمون روش های رفتاردرمانی گفتگویی و درمان خوددلسوزی شناختی باعث کاهش تفکر ارجاعی و باورهای فراشناختی منفی و افزایش باورهای فراشناختی مثبت شد. اما در مرحله پیگیری بین این روش ها در تغییر سطح تفکر ارجاعی و باورهای فراشناختی مثبت و منفی، تفاوتی نبود.
